Antal besökare!

onsdag 30 januari 2013


Photo: Nikon+Jag Bilder från Formex Våren 2013

HOUSE DOCTOR

Såklart utställare på Formex mässan i Stockholm för någon vecka sedan!
House Doctor lanserar två årliga kollektioner...

Everyday
&
Moments

House Doctor har ett brett sortiment som omfattar det mesta från
 kökstillbehör och vaser till möbler
och
mycket mer!

Tre syskon grundade House Doctor 1999.

Rikke Juhl Jensen, Gitte Juhl Capel och Klaus Juhl Pedersen

Photo: Nikon+Jag Bilder från Formex Våren 2013

Photo: Nikon+Jag Bilder från Formex Våren 2013


Här kommer fler bilder från
HOUSE DOCTOR
Bilderna nedan och ännu fler finns på...



http://housedoctordk.blogspot.se

och

http://housedoctor.dk



Måste börja med ett bord!
Jag har visat "Ernst - bordet" tidigare 
(inredare,känd från Sveriges TV)

Ernst bord är med stenplattor!
Så småningom är det klart och då har jag lovat ett foto på det!

Det gäller bara att få tag i stenen 
och det har visat sig att det är inte det lättaste
den här tiden på året!!

Hur som helst...
House Doctor´s bord är med en glasskiva och finns i två storlekar!

2012 tror jag detta lanserades.







Bilden nedan visar det större bordet!
Photo: House Doctor
Photo: House Doctor
Photo: House Doctor

Photo: House Doctor
Photo: House Doctor
Photo: House Doctor
Photo: House Doctor


House Doctor gör sitt bästa varje dag för att skapa och

 utforma nya

 objekt för sina samlingar.

Som det själva beskriver det...


"Vår stil är personlig och inte alltför formell.

Vi tror att tiden nu är,

 att blanda elementen 

snarare än att matcha elementen."

//

Hälsning från House Doctor blogg









Inga kommentarer: