Antal besökare!

onsdag 15 augusti 2012

Idéer

Mina tankar håller på att svämma över av idéer 
till hur det ska inredas 
på kontoret...
Lite idéer jag har samlat på mig sen vi påbörjade bygget
här får du se några av dem...

Photo: Magdalena Martin

Förvaring, på öppen hylla
eller i skåp...
kanske blir det både och...!!

Photo: 67 Kvadrat i Åre

Photo: Emmas Designblogg
Design and style from a Scandinavian perspective
Tidningar, på golvet!
Massor av inspiration att bläddra i!

Photo: Qreate by Maliin Stoore
Ett härligt ljusinsläpp har jag på kontoret/verksta´n
och det kan vara roligt att något kul framför något fönster!
Gamla bryggeriflaskor med en gren skulle säkerligen passa...!


Photo: Bloomingville

Ett bra arbetsbord, såklart!
Photo: Anna-Malin med bloggen
"Helt Enkelt"


Levande blommor...härligt!


Och
en säng av något slag,
så våra vänner lätt kan sova över...

Photo: Jag är ledsen, vet inte vart jag hittat bilden!

...antingen en gavel av ett gammalt "får-staket" i järn
eller
någon gammal dörr...
...något av det skulle känns bäst i dagsläget!



Photo: Dreamy Whites

...men rummet ska bli färdigt först!


Och, Javisst...
köpmandisken, ska också komma på plats
=)


Inga kommentarer: