Antal besökare!

torsdag 14 juni 2012

Helgen närmar sig....

..så efter en massa pyssel med familjen, i trädgården
skolavslutnings fest eller vad det vara må, så kanske Du har tid att upptäcka en "lättsam" blogg!
Med allt från film o boktips, lite heminredning...
..och som Jessica (Jess) själv skriver, det är skrivet "med glimten i ögat..
...så ta inte allt på för stort allvar.  
Läs och le, det är mitt tips"!



Och sen om du liks är på G!

En inrednings blogg, också!
Jag har följt den lite nu och då...!
Nu lägger jag upp den ett tag på min "blogglista", då svärmor tyckte det var en fin sida!
Det gör jag med...så låt mig presentera...
"Karolina Strandberg." 
Hon + familj fixar sitt hus och låter hela "blogg världen" se på!
Förutom inredning är det en hel del mat, bak och pyssel!





Trevlig läsning! 

Inga kommentarer: