Antal besökare!

fredag 11 maj 2012

Photograph: Stuart McIntyre


Photograph: Stuart McIntyre

Det är fredag och lite tid att upptäcka något nytt på webben.
Vad sägs om det här...

KML Design
www.kmldesign.dk

Katrine Martensen-Larsen är Stylist och även författare till bloggen.
Hon har hjälp av fyra duktiga fotografer, som fotar hennes projekt!
Kika in på hennes sida!

Här en liten "teaser"!

SWEDISH SUMMER STUGA....

"I Roslagen finns ett litet samhälle som heter Vettershaga, en svensk sommar idyll!
Bara 7 familjer bor i byn och i varje hörn spelas, klättras och springs det av barn!
En riktig Astrid Lindgren idyll".
Ungefär så beskriver Katrine Martensen-Larsen sitt projekt 
"Swedish summer stuga"!


Photograph: Stuart McIntyre

Photograph: Stuart McIntyre

Photograph: Stuart McIntyre

Photograph: Stuart McIntyre

 Photograph: Stuart McIntyre 

Hoppas du får en trevlig fredag kväll!
Min lilla film som jag gjorde häromdagen....
den har jag lagt upp på You Tube, med lite information om våra fina Gestrikefår!
Vill du se den igen, sök på Gestrikefår eller så kollar du här på min sida lite längre ner!
Trevlig kväll!




2 kommentarer:

Jemima sa...

Åh vilken fin hemsida du länkar till. Nu ska jag och köpa buske och träd, vill få det mysigt och idag äre sol. Hoppas ni har en mysig helg, kram från en av alla systrar, Jemima

Unknown sa...

Kram