Antal besökare!

onsdag 16 maj 2012


Med lite "färg" från IB Laursen och Notting Hill önskar jag en trevlig kväll 
och en härlig "Röd" dag i morgon!




....och på tal om färg, min tankar går återigen till Riomaggiore....
Jag ska kolla upp hur många "Svenska Kronor" som behövs, för en resa hit!
Tanken har slagit mig flera gånger, tänk om....!
Tur det är gratis att drömma...men jag ska kolla upp priset, tänk om det är billigt ;)
Här har i alla fall arkitekterna fått gå loss med färg, färger direkt från havet, gissar jag!
På tal om arkitekter, kolla in nedan, det är en man, som verkligen leker med färg och form!



CIAO BELLA!

2 kommentarer:

Camilla Stenlund sa...

Strax under 9000 för två personer i ca fyra dagar (flyg till Pisa som kostar ca 3000 per person) :-)

Unknown sa...

Tackar =)
Trevlig helg!